چگونه دستگاه لیزر موهای زائد اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم؟

تشخیص اصل بودن دستگاه لیزر موهای زائد بدن

امروزه برخی از شرکت‌های غیررسمی و غیرمجاز پوسته دستگاه‌های لیزر موهای زائد را کپی کرده و دستگاه‌های غیر اصل را با قیمت‌های پایین‌تری به کلینیک‌ها می‌فروشند. درواقع این کمپانی‌ها از شهرت برندهای معروف دستگاه لیزر موهای زائد سوءاستفاده کرده و با دستگاه‌هایی با کیفیت پایین، مشتریان را فریب می‌دهند. در چنین شرایطی لازم است که با افزایش آگاهی، از این زیان جلوگیری کرده و حتماً از کیفیت دستگاه لیزر اطمینان حاصل کنید. بدین منظور در این مقاله از رکسانا لیزر اطلاعاتی مفید درباره نحوه تشخیص دستگاه لیزر موی اصلی از تقلبی در اختیار شما قرار خواهیم داد که می‌تواند برای شما مفید باشد؛ با ما همراه باشید.

دستگاه لیزر موهای زائد تقلبی

امروزه تکنولوژی لیزری در کاربردهای مختلفی به طور عمده مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ در این میان فرآیندهای مراقبتی و زیبایی یکی از رایج‌ترین موارد استفاده از لیزر است که روش‌های درمانی متنوعی را تسهیل می‌کند. لیزر موهای زائد که همواره در حال توسعه و پیشرفت است، از جمله فرآیندهایی است که به کمک دستگاه‌های مخصوص با تکنولوژی لیزری انجام می‌شود. اما در این شرایط لازم است که پیش از شروع فرآیند درمانی، حتماً از اصالت دستگاه لیزر اطمینان حاصل کنید، چراکه در بازار کنونی دستگاه لیزر موهای زائد تقلبی با قیمت‌های پایین‌تر از نمونه‌های اصلی عرضه می‌شود و ممکن است مشتریان را تحت تأثیر قرار دهد. درواقع شرکت‌های تولیدکننده دستگاه لیزر موی تقلبی، پتانسیل لازم برای طراحی دستگاه انحصاری را نداشته و تنها از مدل‌های محبوب و معروف بازار کپی‌برداری می‌کنند.

مضرات دستگاه لیزر موهای زائد تقلبی چیست؟

درواقع دستگاه‌های لیزر تقلبی، توسط هیچ شرکت پزشکی تائید نمی‌شوند و نمی‌توان گفت که خدمات مفید و مناسبی را به بیماران ارائه می‌دهند. در نقطه مقابل، دستگاه‌های لیزر اورجینال و اصلی، سالیان زیادی مورد آزمایش و تحقیق قرار گرفته‌اند تا از کیفیت و امکان پشتیبانی از آن‌ها، اطمینان حاصل شود. علاوه بر این دستگاه‌های تقلبی هیچ‌گونه پشتیبانی فروشی نداشته و همین‌طور، هیچ دستورالعملی در مورد نحوه نگهداری و عملکرد آن‌ها ارائه نخواهد شد. در ادامه می‌توانید با سایر معایب دستگاه‌های لیزر تقلبی آشنایی پیدا کنید:

  • دستگاه‌های لیزر موی تقلبی بسیار آسیب‌زا هستند

ممکن است تصور کنید که خرید دستگاه لیزر موهای زائد با قیمت‌های پایین‌تر می‌تواند هزینه‌های کلینیک شما را کاهش دهد، اما درواقع این یک تصور اشتباه است. در این شرایط سودی که از خرید این دستگاه‌های بی‌کیفیت دریافت می‌کنید، همان زیانی است که مدتی بعد باید پرداخت کنید. این دستگاه‌ها از مواد و قطعات بی‌کیفیتی ساخته شده‌اند و می‌توانند برای پوست آسیب‌زا باشند. درواقع شرکت‌های تولیدکننده لیزرهای تقلبی به ایمنی مشتری چندان اهمیتی نمی‌دهند و با استانداردهای کیفیتی مطابقت ندارد. این در حالی است که دستگاه‌های اورجینال به طور دقیق از نظر ایمنی و تأثیر، مورد آزمایش قرار گرفته‌اند.

  • مراقب مجوز کلینیک خود باشید

تنها مشتریان کلینیک‌ها نیستند که از دستگاه‌های لیزر موی تقلبی دچار آسیب می‌شوند، درواقع اثرات آسیب‌زای این دستگاه‌ها، متخصص انجام فرایندهای لیزری را نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرد. حتی در مواردی ممکن است در صورت شکایت مشتری، اعتبار پزشک و آینده فعالیت کلینیک را به طور کامل از بین ببرد. بنابراین لازم است که حتماً دستگاه‌های اورجینال را حتی با قیمت‌های بالاتر خریداری کنید.

بنابراین هیچ‌گاه فریب شرکت‌های کپی‌بردار و تقلبی را نخورید و حتماً رضایت مشتری را در اولویت خرید خود قرار دهید. درواقع شما نباید فریب شرکت‌های نامعتبری را بخورید که برای شما و سلامت مشتریانتان اهمیتی قائل نبوده و در پی سودجویی از بازار پررونق مراقبت و زیبایی هستند. در عوض برای خرید دستگاه لیزر حتماً به مراجع معتبر و تحت نظارت سازمان‌های پزشکی مراجعه کنید.

تشخیص دستگاه لیزر مو اصلی و تقلبی

یک دستگاه لیزر موهای زائد باکیفیت باید چگونه باشد؟

طبیعتاً تضمین کیفیت، مهم‌ترین معیار خرید دستگاه لیزر اورجینال است که در ابتدای کار نتایج فرآیندهای زیبایی و مراقبتی را تعیین می‌کند. بنابراین لازم است که هنگام دریافت خدمات لیزر همواره به نکات مهمی توجه داشته باشید که کیفیت دستگاه را برای شما مشخص می‌کند. درواقع شما پس اولین تماس با کلینیک و تعیین وقت ملاقات، در جلسه مشاوره لیزر شرکت خواهید کرد. در این جلسه تمام اطلاعات لازم درباره روند درمانی و تجربه کاربران به شما ارائه می‌شود؛ درنهایت می‌توانید بر اساس میزان رضایت مشتریان کلینیک، از کیفیت فرآیند لیزر موهای زائد اطمینان حاصل کنید. همچنین می‌توانید بر اساس ویژگی‌های ایدئال تکنولوژی لیزری، دستگاه مورد استفاده در کلینیک را مورد بررسی قرار دهید.

امروز دستگاه‌های لیزر تقلبی با ظاهری کاملاً مشابه و مطابق با برندهای معتبر ارائه می‌شوند که تشخیص آن‌ها کاری دشوار است. اما تفاوت بزرگی که این دستگاه‌های بی‌کیفیت نسبت به نمونه‌های اورجینال دارند، قیمت پایین این دستگاه‌هاست. بنابراین به هیچ وجه تحت تأثیر این قیمت‌ها قرار نگیرید و همواره اعتبار و کیفیت دستگاه را هنگام خرید در اولویت قرار دهید.

تشخیص دستگاه لیزر موی اصل از تقلبی

اگر پزشک یا متخصص لیزر هستید و به دنبال خرید دستگاه لیزر موهای زائد برای ارائه خدمات مراقبتی و زیبایی برای کلینیک خود هستید، لازم است که کیفیت دستگاه را مورد بررسی قرار داده و بودجه خود را هدر ندهید. علاوه بر این مشکلات متعددی در خرید و استفاده از دستگاه لیزر مو با کیفیت پایین به وجود خواهد آمد و اعتبار کلینیک و تخصص شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. همچنین اگر متقاضی استفاده از روش‌های درمانی برای لیزر موهای زائد هستید، لازم است که احتیاطات لازم را برای دریافت این خدمات با دستگاه‌های اورجینال، در نظر داشته باشید. درواقع تشخیص اصالت دستگاه لیزر موهای زائد، امری تقریباً محال است که گاهی ممکن است برای متخصصین باتجربه نیز سخت باشد. از طرفی استفاده از دستگاه‌های تقلبی می‌تواند ضررهای جبران‌ناپذیری برای سلامت شما داشته باشد؛ بنابراین چاره کار برای دریافت خدمات باکیفیت با استفاده از دستگاه‌های اورجینال چیست و چگونه می‌توانید خود را از این آسیب‌ها حفظ کنید؟

خبر خوب اینکه شما می‌توانید با استعلام سریال دستگاه لیزر، اطلاعات مورد نیاز برای اطمینان از مورد تائید بودن دستگاه را به دست آورید. درواقع چه به دنبال خرید دستگاه لیزر برای کلینیک خود باشید و چه متقاضی دریافت خدمات لیزر از کلینیک‌های زیبایی باشید، امکان استعلام دستگاه لیزر به سادگی برای شما فراهم شده است. تنها کافی است به شماره سریال دستگاه دسترسی داشته باشید و آن را در سایت اصلی شرکت تولیدکننده و یا سامانه کنترل تجهیزات پزشکی ایران وارد کنید. یکی دیگر از روش‌های تشخیص دستگاه لیزر موی تقلبی از اصل، استعلام مجوز فعالیت کلینیک مورد نظر شما برای دریافت خدمات لیزر است. درواقع کلینیک‌های معتبر و تخصصی لیزر، به منظور افزایش میزان رضایت مشتری و توسعه فعالیت خود، از باکیفیت‌ترین و معتبرترین دستگاه‌های لیزر برای ارائه خدمات به مشتریان استفاده می‌کنند.

بنابراین برای اطمینان از اصالت دستگاه لیزر لازم است که:

  • قیمت دستگاه را با قیمت نمونه‌های اورجینال مقایسه کنید.
  • مجوز کلینیک لیزر را بررسی کرده و از اعتبار آن اطمینان حاصل کنید.
  • سریال دستگاه را در سابت تجهیزات پزشکی استعلام بگیرید.
  • درباره برند دستگاه لیزر تحقیق کرده و از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.
خرید دستگاه لیزر موهای زائد اصلی

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

همه ما برای خرید کالا یا دریافت خدمات به دنبال بهترین گزینه‌های موجود هستیم؛ فرآیند لیزر درمان هم نمونه‌ای از این خدمات است که همواره به بهترین تجهیزات برای دریافت بهترین کیفیت‌ها نیاز دارد. از این رو در ادامه نمونه‌هایی از بهترین دستگاه‌های لیزر مو را از برندهای محبوب و معروف، مورد بررسی قرار داده‌ایم تا انتخاب برای شما آسان‌تر باشد.

دستگاه لیزر سوپرانو

کمپانی آلما لیزر یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان انواع دستگاه‌های لیزر است که طول موج‌های متعددی را در دستگاه‌های خود ارائه می‌دهد. اتصال سیستم خنک‌کننده به این دستگاه‌ها، فرآیند لیزر درمانی را تا حدود زیادی تسهیل و بی درد می‌کند. فناوری به‌کاررفته در دستگاه‌های لیزر سوپرانو کاملاً با استانداردهای جهانی منطبق بوده و ایمنی کاربران را تضمین می‌کند. دستگاه لیزر سوپرانو را می‌توان برای حذف طیف متعددی از انواع موهای نازک و ضخیم به کار برد و تجربه‌ای بدون عوارض جانبی برای متقاضیان لیزر درمانی، رقم زد.

دستگاه لیزر دایود

دستگاه لیزر دایود از طول موجی به اندازه 810 نانومتر برای نفوذ به پوست و مورد هدف قرار دادن ملانین فولیکول‌های مو استفاده می‌کند. لیزر دایود را می‌توان برای طیف رنگ پوست متوسط تا تیره مورد استفاده قرار داد، همان‌طور که امروزه به عنوان یکی از موفقیت‌آمیزترین تکنولوژی‌های لیزر در کلینیک‌های مراقبت زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه لیزر روبی

روبی از قدیمی‌ترین برندهای تولیدکننده انواع دستگاه‌های لیزر است که درمانی ایمن و نسبتاً بدون درد و مؤثر را برای حذف موهای زائد ارائه می‌کند. دستگاه‌های لیزر نتایج موفقیت‌آمیزتری برای پوست‌های تیره دارند و با سیستم خنک‌کننده داخلی مجهز شده‌اند که درد و ناراحتی لیزر درمانی را تا حدود زیادی کاهش می‌دهد.

دستگاه لیزر الکساندرایت

از دستگاه لیزر الکساندرایت برای از بین بردن فولیکول مو و کاهش مؤثر رشد موهای زائد استفاده می‌شود. این دستگاه تنها توسط متخصصان آموزش دیده مورد استفاده قرار می‌گیرد و عملکرد مؤثری برای سطوح وسیع پوست ارائه می‌کند.

خرید دستگاه لیزر

اگر قصد خرید دستگاه لیزر سالنی (بزرگ) را دارید، توصیه ما استفاده از دستگاه‌های لیزر رکسانا است. شرکت رکسانا تولیدکننده دستگاه‌های لیزر پیشرفته با جدیدترین و مدرن‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا است. مهم‌ترین مزیت دستگاه‌های لیزر رکسانا، پشتیبانی حرفه‌ای و خدمات پس از فروش بسیار قوی است. با خرید دستگاه لیزر از شرکت رکسانا، تمامی آموزش‌های لازم به شما ارائه خواهد شد. نیازی نیست نگران هیچ موردی باشید؛ ما به همه چیز فکر کرده‌ایم و آماده‌ایم بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه کنیم. دو دستگاه لیزر موهای زائد توسط شرکت رکسانا تولید شده است که دارای تکنولوژی‌های متفاوتی هستند.

دستگاه لیزر رکسانا آیس (Ice)​

دستگاه لیزر رکسانا آیس از تکنولوژی لیزر دایود و لیزر الکس دایود استفاده می‌کند.

دستگاه لیزر رکسانا سنس (Sense)​

دستگاه لیزر رکسانا سنس از تکنولوژی لیزر دایود، لیزر الکس دایود، لیزر الکساندرایت و همچنین اندیاگ استفاده می‌کند.

برای مشاوره کاملاً رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید:

جمع بندی

در این مطلب نحوه تشخیص دستگاه لیزر موی تقلبی از اصل و جنبه‌های مختلف این فرآیند را مورد بررسی قرار دادیم؛ امیدواریم مطالب ذکر شده برای شما مفید بوده باشد. بنابراین اگر صاحب کلینیک زیبای و لیزر هستید، حتماً دستگاه خریداری شده را مطابق با روش‌های ذکر شده مورد بررسی قرار دهید. همچنین اگر مشتری کلینیک لیزر هستید هم لازم است که اطلاعات لازم برای اطمینان از اصالت دستگاه را از پزشک خود بخواهید.

سوالات متداول

از چه روش‌هایی می‌توانیم دستگاه لیزر تقلبی را از اصل تشخیص دهیم؟

برای تشخیص دستگاه لیزر اصل می‌توانید سریال دستگاه را در سایت اصلی کمپانی تولیدکننده و یا سایت اداره کل تجهیزات پزشکی ایران استعلام بگیرد.

تفاوت دستگاه لیزر تقلبی و اصل چیست؟

دستگاه‌های لیزر تقلبی و اصل به هیچ عنوان کیفیت و عملکرد مشابهی را ارائه نخواهند کرد و نمونه‌های تقلبی منجر به ایجاد آسیب‌های جبران‌ناپذیری خواهند شد.

بهترین دستگاه‌های لیزر کدام اند؟

دستگاه‌های لیزر دایود، الکساندرایت و… از محبوب‌ترین برندهای دستگاه لیزر مورد استفاده در کلینیک‌های زیبایی معتبر هستند.

دیدگاه‌های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =