دستگاه لیزر الکساندرایت

یکی از دغدغه‌هایی که امروزه اکثر افراد از لحاظ زیبایی با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند رشد موهای زائد و ناخواسته در قسمت‌های مختلف بدن است. خوشبختانه با استفاده از فناوری روز دنیا، جهان در حال پیشرفت بوده و روزبه‌روز دستگاه‌های نوین با قابلیت‌های بالا وارد بازار می‌شوند که در جهت جلب رضایت افراد از نظر زیبایی بسیار مفید عمل می‌کنند. یکی از این دستگاه‌ها دستگاه لیزر الکساندرایت است که برای خلاصی از شر موهای زائد بدن توسط بسیاری از کلینیک‌های زیبایی مورد استفاده قرار گرفته و از محبوبیت خاصی نیز در میان افراد برخوردار شده است. در این مقاله با ما همراه باشید چرا که قصد داریم به طور مفصل در رابطه با دستگاه لیزر الکساندرایت صحبت کنیم.

دستگاه الکساندرایت (755 نانومتر)

سیستم لیزر موهای زائد الکساندرایت لیزری است که به دلیل کارآمدی بالا و سرعت زیادی که در انجام پروسه دارد امروز به وفور در بازار یافت شده و از سوی پزشکان نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. از جمله ویژگی‌های این دستگاه که محبوبیت آن را دوچندان کرده است می‌توان به سرعت کوتاه‌تر تکرار پالس لیزر الکساندرایت، اندازه‌های بزرگ‌تر نقاط درمان، درمان نواحی وسیع بدن در مدت زمان کوتاه‌تر اشاره کرد. از آنجایی که لیزر در هدف قرار دادن رنگ‌دانه‌های قهوه‌ای در افراد با پوست روشن بسیار مناسب عمل می‌کند، بنابراین استفاده از این دستگاه برای افراد با ویژگی‌های ذکر شده بسیار مؤثر و ایمن خواهد بود.

به دلیل ماهیت سریع پالس‌های لیزر در انجام لیزر با دستگاه الکساندرایت، زیبا جوی عزیز ممکن است کمی ناراحتی را تجربه کند. با این حال، همچنان این دستگاه از محبوبیت زیادی در میان کاربران برخوردار است زیرا زمان درمان نیز با توجه به این ویژگی دستگاه به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. به همین دلیل و به منظور کاهش درد و رنج متقاضیان و بهبود تجربه کلی آن‌ها، دستگاه‌های جدید الکساندرایت به سیستم‌های خنک‌کننده مجهز شده‌اند. یکی از معایب استفاده از این دستگاه این است که متأسفانه به دلیل قدرت واکنش لیزر در برابر رنگ‌های قهوه‌ای، لیزر الکساندرایت را نمی‌توان روی پوست‌های تیره استفاده کرد چرا که می‌تواند باعث بروز سوختگی روی پوست، تغییر رنگ پوست و یا ایجاد زخم روی نقاط تحت درمان بدن فرد شود.

 در کل می‌توان گفت دستگاه لیزر الکساندرایت در از بین بردن موهای زائد بسیار مؤثر عمل کرده و سرعت تکرار سریع و دوره‌های کوتاه درمان نیز میزان درد در فرد را به حداقل می‌رساند و از آنجایی که این دستگاه یکی از جدیدترین فناوری‌ها است، ممکن است کمی گران‌تر باشد، ولی به لطف مهندسین و تولیدکنندگان داخلی امروزه دستگاه لیزر الکساندرایت رکسانا در شرکت رکسانا لیزر در حال تولید است که پزشکان عزیز می‌توانند با قیمتی معقول این محصول داخلی را با همان کیفیت و حتی کیفیتی بالاتر از محصولات خارجی را خریداری نموده و با دسترسی آسان و سریع به خدمات پس از فروش آن به راحتی و بدون دغدغه آن را مورد استفاده قرار دهند.

دستگاه لیزر الکساندرایت

روش کار دستگاه لیزر الکساندرایت چگونه است؟

لیزر الکساندرایت لیزری است که از کریستال الکساندرایت که یک کریستال یاقوت مانند است به عنوان منبع یا محیط لیزر استفاده می‌کند. این نوع لیزر طول موج خاصی از نور در طیف مادون قرمز (755 نانومتر) تولید می‌کند که بسیار قدرتمند و بسیار انتخابی است. پرتو نور آن ملانین که همان رنگ‌دانه مو است را گرفته و جذب می‌کند و با تبدیل نور به گرما فولیکول مو را در ریشه مو از بین می‌برد به این تکنیک فتوترمولیز گفته می‌شود. این پرتو نور در حدی دقت بالایی دارد که از لایه پوست فراتر نمی‌رود و بنابراین به پوست و بافت اطراف آسیب نمی‌رساند.

 دستگاه لیزر الکساندرایت رکسانا با ارائه مقدار ثابتی از انرژی در هر میلی‌ثانیه به ملانین مو، باعث گرم شدن خطی مو می‌شود که این خود ایمن بودن بافت‌ها و پوست اطراف محل درمان را تضمین می‌کند. این دستگاه تولید شده در کشور به دلیل ارائه انرژی بیشتر در مدت زمان کمتر به ساقه مو برای اغلب پوست‌ها مؤثر عمل کرده و برای موهای روشن و نازک اثرگذاری بیشتری دارد. طول موج لیزر الکساندرایت در حدی است که می‌توان از این دستگاه برای کاربردهای مختلفی چون رفع موهای زائد، از بین بردن ضایعات عروقی و رفع خال‌کوبی استفاده کرد.

لیزر با دستگاه الکساندرایت

کاربردهای دستگاه لیزر الکساندرایت چیست؟

اگر قصد خرید دستگاه لیزر الکساندرایت برای کلینیک زیبایی خود را دارید بهتر است در ابتدا با کاربردهای وسیعی که این دستگاه شگفت‌انگیز دارد آشنا شوید. قطعاً مهم‌ترین کاربرد الکساندرایت از بین بردن موهای زائد است ولی این تنها کاربرد این دستگاه نیست، بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات پوستی را نیز می‌توان با لیزر الکساندرایت درمان کرد. از مهم‌ترین کاربردهای دستگاه لیزر الکساندرایت می‌توان موارد زیر را نام برد:

درمان ضایعات عروقی با لیزر الکساندرایت

از جمله مشکلات عروقی که ممکن است در چهره و یا ظاهر بدن افراد نیز نمایان شوند می‌توان به رگ‌های عنکبوتی و نخی در صورت و پاها و ناهنجاری‌های عروقی مویرگی که به صورت خال‌های مادرزادی عروقی دیده می‌شود اشاره کرد. پالس‌های نور حاصل از دستگاه لیزر الکساندرایت رکسانا می‌تواند با هدف قرار دادن هموگلوبین یا همان رنگ‌دانه قرمز این مشکلات را برطرف کند.

درمان ضایعات رنگ‌دانه‌ای با لیزر الکساندرایت

لکه‌های حاصل از افزایش سن روی پوست یا کک‌ومک حاصل از اشعه ماوراءبنفش خورشید، خال‌هایی که از بدو تولد در نقاط مختلف پوست وجود دارند، رنگ‌دانه‌ای مسطح و ملانوسیتوز پوستی اکتسابی از جمله مشکلات پوستی هستند که با ساطع کردن پالس‌های نوری حاصل از دستگاه الکساندرایت می‌توان ملانین را در عمق متغیر روی پوست یا داخل آن هدف قرار داده و ضایعات رنگ‌دانه‌ای پوست را بهبود بخشید.

حذف موهای زائد با لیزر الکساندرایت

حذف موهای زائد خود از جمله مهم‌ترین کاربردهای استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت است که نور ساطع شده با طول موج 755 نانومتر فولیکول‌های مو را مورد هدف قرار داده و رشد آن‌ها را محدود می‌کند. از این دستگاه می‌توان برای رفع موهای زائد در نقاطی از بدن چون زیر بغل، خط بیکینی، صورت، گردن، پشت، سینه و پاها استفاده کرد. اما مشکلی که در استفاده از این دستگاه وجود دارد این است که برای موهای رنگ روشن و کرک‌ها مؤثر عمل نکرده ولی موهای تیره را به ویژه در پوست‌های روشن به‌خوبی حذف می‌کند. البته دستگاه لیزر الکساندرایت رکسانا ساخت شرکت رکسانا لیزر به دلیل انرژی بیشتری که در زمان کمتر به ساقه مو می‌دهد برای موهای روشن و نازک نیز دارای اثرگذاری بهتری است.

پاک کردن خال‌کوبی با لیزر الکساندرایت

یکی دیگر از کاربردهای استفاده از لیزر الکساندرایت پاک کردن خال‌کوبی‌ها و تاتوی پیشین است. معمولاً در این موارد از این دستگاه برای از بین بردن رنگ‌دانه‌های سیاه، آبی و سبز استفاده می‌شود. درمان لیزری شامل از بین بردن مولکول‌های جوهر به صورت انتخابی است که با جذب شدن توسط ماکروفاژها نهایتاً از بین می‌روند.

دستگاه لیزر رفع موهای زائد الکساندرایت

آیا درمان با لیزر الکساندرایت عوارض دارد؟

بله استفاده از این دستگاه همانندِ هر تکنیک زیبایی دیگری دارای برخی عوارض هر چند جزئی و ناچیز است و نکته مهم اینکه انتخاب یک پزشک حاذقی که طول موج و تکرار پالس‌های دستگاه را با توجه به نوع پوست و شدت عارضه موجود در آن انتخاب کند میزان عوارض ناشی از دستگاه لیزر الکساندرایت تا حد زیادی کاهش خواهد یافت. از جمله این عوارض می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

احساس درد در طول درمان که البته با پیشرفت دستگاه‌های لیزر امروزی و مجهز شدن آن‌ها به سیستم خنک کننده و یا گاها استفاده پزشک از بی‌حس کننده موضعی قبل از درمان این مشکل تا حدود زیادی حل شده است.

قرمزی، تورم و خارش، یا گاهاً و به ندرت کبود شدن و تاول زدن پوست از دیگر عوارض احتمالی استفاده از این دستگاه است که تا چند روز بعد از لیزر به طور خودبه‌خود بهبود می‌یابد.

گاهاً تغییر رنگ پوستی به دلیل تغییر در رنگ‌دانه‌های پوستی ناشی از استفاده از این دستگاه به وجود می‌آید که ممکن است کم‌رنگ‌تر و یا پررنگ‌تر از پوست فرد باشد.

برخی اوقات به دلیل عدم توجه به توصیه‌های پزشک و یا انجام غیراصولی این تکنیک ممکن است فرد به عفونت باکتریایی مبتلا شود که ممکن است برای درمان یا پیشگیری از عفونت زخم آنتی‌بیوتیک‌هایی از سوی پزشک تجویز شوند.

انواع دستگاه لیزر الکساندرایت

انواع مختلفی از دستگاه لیزر الکساندرایت در بازار وجود دارند که در کلینیک‌های مختلف زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند، چند مورد از آن‌ها عبارت‌اند از:

دستگاه لیزر آریون Orion

این دستگاه در زمره سریع‌ترین نوع لیزر موجود در بازار برای رفع موهای زائد شناخته می‌شود. این دستگاه قوی‌ترین طول موج یعنی ۷۵۵ نانومتر را دارد که در رفع هر نوع موی زائدی مؤثر عمل می‌کند. پالس‌های کوتاه و خنک‌سازی حین عملیات لیزر در استفاده از این دستگاه، از سوختن پوست و ایجاد درد حین لیزر جلوگیری می‌کند.

دستگاه لیزر آلما Alma

این نوع دستگاه از انواع دستگاه لیزر الکساندرایت سرعت بالا داشته و پالس‌های طولانی و پشت هم دارد که فولیکول مو را گرم کرده و از بین می‌برد. دستگاه لیزر آلما با همه نوع پوستی سازگاری داشته و حساسیت کمتری در پوست افراد ایجاد می‌کند.

دستگاه لیزر کوترا Cuter

یکی دیگر از انواع دستگاه لیزر الکساندرایت مورد استفاده در ایران دستگاه لیزر کوترا است. این دستگاه برای انواع رنگ‌های پوستی از تیره تا روشن قابل استفاده بوده و از سرعت بالایی برخوردار است و قابلیت بالایی در از بین بردن رگ‌های عنکبوتی دارد.

دستگاه لیزر رکسانا

دستگاه لیزر الکساندرایت رکسانا نیز یکی از محصولات تولید شده در کشور خودمان است که از جدیدترین تکنولوژی برای از بین بردن موهای زائد بهره می‌برد. از جمله ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به مجهز بودن آن به دو هندل با طول موج‌های 808 و 755 نانومتر، مؤثر روی اغلب تیپ‌های پوستی، دارای سیستم خنک کننده ترکیبی آب و نیمه هادی، نمایشگر صفحه 12 اینچی که کار تغییر تنظیمات را برای کاربر آسان‌تر می‌کند اشاره کرد. این دستگاه نیز علاوه بر موهای زائد در رفع انواع لک‌ها و کک و مک‌های پوستی، رگ‌های عنکبوتی، از بین بردن تاتو بسیار مؤثر عمل می‌کند.

قبل، حین و بعد از درمان با دستگاه لیزر الکساندرایت

سه تا چهار هفته قبل از درمان با دستگاه لیزر الکساندرایت، پوست نباید در معرض اشعه UV قوی قرار گیرد. بنابراین، باید از سولاریوم و آفتاب گرفتن شدید خودداری شود. رعایت این امر کاملاً ضروری است، زیرا در پوستی که به شدت برنزه شده است، لیزر الکساندرایت به فولیکول‌های مو نمی‌رسد بلکه لایه‌های بالایی پوست را گرم می‌کند که نتیجه آن سوختگی خواهد بود.

اپیلاسیون و کندن مو از 12 روز قبل از لیزر با این دستگاه توصیه نمی‌شود. همچنین باید از استفاده از سفیدکننده‌ها و کرم‌های موبر نیز خودداری شود. توصیه می‌شود ناحیه از بدن که تحت درمان است را قبل از آغاز درمان بتراشید. در صورت درمان صورت، پوست صورت باید کاملاً از آرایش پاک شود.

اعمال بی‌حسی در ناحیه‌ای از بدن که تحت درمان است ضروری نیست، زیرا الکساندرایت دارای سیستم خنک کننده است. بنابراین، پوست در طول درمان محافظت و تسکین می‌یابد. با این حال، پس از لیزر درمانی، قرمزی همچنان ممکن است رخ دهد که باید پس از یک یا دو روز از بین برود.

لیزر درمانی با دستگاه لیزر الکساندرایت چقدر طول می‌کشد؟

مدت زمان درمان بستگی به ناحیه‌ای از بدن دارد که قرار است درمان و یا موهای زائد آن از بین برود. نواحی بزرگ‌تر به زمان بیشتر و نواحی کوچک‌تر به زمان اندکی نیاز دارند، به عنوان مثال ناحیه لب بالایی فقط به 10 دقیقه زمان نیاز دارد. با این حال، یک جلسه برای درمان پاها ممکن است حدود یک ساعت طول بکشد. برای حذف دائمی موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت، همیشه باید تعداد جلسات مورد نیاز برای حذف موها را رعایت کنید زیرا برای اثرگذاری لیزر نیاز است که مو در مرحله رشد خود باشد به همین دلیل تعداد جلسات متغیری برای اثر گذاری لیزر درمانی نیاز است تا موهای موجود در مرحله رشد را در زمان‌های مختلف از بین ببرند.

برای داشتن یک لیزر درمانی موفق، موها باید در مرحله رشد باشند که تنها حدود 20 تا 30 درصد از کل موها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. هر شش تا هشت هفته یک‌بار موها از یک مرحله به فاز دیگر تغییر می‌کنند که در جلسات متعدد لیزر درمانی می‌توان قسمت دیگری از مو را درمان کرد. بنابراین، چندین جلسه برای درمان تمام فولیکول‌های مو مورد نیاز است.

همان‌طور که چندین بار در مقاله عنوان شده است درمان موهای خیلی روشن یا خاکستری با دستگاه لیزر الکساندرایت امکان‌پذیر نیست، زیرا این دستگاه فقط بر رنگ‌دانه‌های رنگ تیره تأثیر می‌گذارد. همچنین درمان با لیزر الکساندرایت برای افرادی با رنگ پوست تیره‌تر نیز مناسب نیست. مدت زمان لازم برای درمان به تراکم و نوع موهای بدن و همچنین به نوع پوست بستگی دارد. به طور متوسط حدود هشت جلسه برای اثرگذاری مطلوب لیزر درمانی با دستگاه الکساندرایت لازم است.

قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت

نکات مهم در انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن

اسپات سایز مناسب را انتخاب کنید

در مقایسه با لیزری که اندازه اسپات کوچک‌تری دارد، لیزری که اندازه اسپات بزرگ‌تری دارد ممکن است به طور قابل توجهی مدت زمان درمان را کاهش دهد. این به شما امکان می‌دهد زیبا جویان بیشتری را در روز درمان کنید. علاوه بر این، سایز بزرگ اسپات باعث نفوذ عمیق‌تر نور به پوست شده و در نهایت منجر به اثربخشی درمان بیشتر روی عمیق‌ترین فولیکول‌های پوست می‌شود.

اطمینان حاصل کنید که همه انواع پوست با لیزر شما قابل درمان هستند

اگر می‌خواهید به بهترین خدمات لیزر موهای زائد در منطقه خود تبدیل شوید، باید بتوانید به مشتریانی با انواع پوست خدمات ارائه دهید. توسعه فناوری‌های جدیدتر، مانند ظرفیت کار در طول موج‌های مختلف، خنک‌کننده پوست یکپارچه و سایر پیشرفت‌ها، لیزر موهای زائد را ایمن‌تر و در دسترس تر برای متقاضیان کرده است.

شما دستگاهی می‌خواهید که نه تنها انواع پوست را درمان کند، بلکه انواع مو را بدون توجه به بافت یا رنگ پوست از بین ببرد. پس شما دستگاهی می‌خواهید که دارای سیستم خنک کننده 360 درجه تماس داخلی باشد که قبل از هر پالس درمانی بلافاصله پوست را خنک می‌کند. این ویژگی است که همه زیبا جویان از آن لذت می‌برند و چیزی است که باید هنگام خرید دستگاه به دنبال آن باشید.

علاوه بر این، از فناوری دستگاه لیزری استفاده کنید که توزیع مداوم انرژی را در منطقه درمان تضمین می‌کند. از این رو، احتمال بروز عوارض ناخوشایند را کاهش می‌دهید، ترجیحاً سعی کنید دستگاهی خریداری کنید که برای همه انواع تیپ‌های پوستی مؤثر عمل کند تا هیچ متقاضی را از مطب یا کلینیک خود ناامید بازنگردانید. به عنوان مثال دستگاه لیزر رکسانا یکی از انواع لیزرهای تولیدی در ایران توسط شرکت رکسانا لیزر است که روی اغلب تیپ‌های پوستی به طور مؤثر عمل می‌کند.

خدمات قابل اعتماد

هنگام خرید دستگاه لیزر الکساندرایت توجه به نوع خدماتی که شرکت موردنظر با دستگاه لیزر به شما ارائه می‌دهد نیز بسیار حائز اهمیت است، در نظر بگیرید که اگر لیزر شما دچار نقص شود چه اتفاقی می‌افتد پس شما به کمکی سریع و قابل اعتماد نیاز دارید تا آن را در سریع‌ترین زمان ممکن راه‌اندازی و اجرا کنید، پس به خدمات پس از فروش محصول خریداری شده خود نیز دقت داشته باشید.

خوشبختانه امروزه انواع دستگاه‌های لیزر ساخت داخل کشور وجود دارند که یکی از مهم‌ترین مزایای آن‌ها دسترسی راحت و آسان به خدمات پس از فروش محصولات است. این شرکت‌ها که یکی از مهم‌ترین آن‌ها شرکت رکسانا لیزر است هر آنچه که برای کار با دستگاه‌های تولید این شرکت مورد نیاز است را به شما آموزش داده و در صورت بروز هر نوع مشکل با دستگاه خریداری شده، بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهند تا شما عزیزان بتوانید بدن هیچ دغدغه و نگرانی به فعالیت و کسب درآمد بپردازید.

خرید دستگاه لیزر الکساندرایت و قیمت روز

امروزه شما شاهد مجموعه گسترده‌ای از قیمت دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت با کیفیت بالا و کارآمد که برای انجام مجموعه‌های مختلف جراحی و روش‌های زیبایی ارائه می‌دهد هستید. این محصولات از استانداردهای بهینه برخوردار هستند و با کارایی عالی عمل می‌کنند که ارزش هزینه کردن از سوی پزشکان زیبایی را دارند. بد نیست بدانید که انواع دستگاه لیزر الکساندرایت در بازار وجود دارند که قیمت دستگاه لیزر بسته به مجهز بودن آن‌ها به فناوری‌های پیشرفته‌ای که به چندین روش زیبایی شناسی کمک می‌کند و اینکه آیا محصولات سازگار با محیط زیست هستند متفاوت از هم می‌باشند. بهترین نکته در مورد این دستگاه این است که دستگاه لیزر الکساندرایت کارآمدترین درمان‌های آرایشی را ارائه می‌دهد تا ظاهری جوان و زیبا به شما هدیه دهد.

اگر به دنبال ریشه کن کردن تمام نگرانی‌های پوستی خود و به دست آوردن ظاهری شاد، جوان و جذاب هستید، دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت قیمت مناسبی دارد. این تجهیزات در درمان پوست شما از داخل به خوبی کارآمد هستند و انواع نگرانی‌ها مانند آکنه، لکه‌های سیاه، چین‌وچروک، افتادگی پوست و غیره را برطرف می‌کنند تا ظاهر زیبایی به شما ببخشند.

شما با برقراری یک تماس با شرکت رکسانا لیزر می‌توانید با قیمت‌های متمایز انواع دستگاه لیزر الکساندرایت رکسانا که در چندین مدل قابل دسترسی هستند تا بتوانند تمام نیازهای شما را برآورده کند آشنا شده و به صورت آگاهانه اقدام به خرید دستگاه لیزر الکساندرایت نمایید. شرکت رکسانا لیزر علاوه بر فروش دستگاه لیزر الکساندرایت و دستگاه لیزر دایود، خود به عنوان تولید کننده معتبر انواع دستگاه‌های لیزر در ایران نیز فعالیت می‌کنند که تاکنون موفق به تولید چندین دستگاه لیزر با کارایی‌های بالا بوده است؛ بنابراین در زمینه خرید انواع دستگاه‌های لیزر می‌توانید با این شرکت تماس گرفته و بهترین و دقیق‌ترین راهنمایی‌ها را در زمینه کاربرد هر کدام از لیزرها و نیز قیمت آن‌ها دریافت نموده و محصولی متناسب با بودجه و کاربرد خود را خریداری نمایید.

معرفی دستگاه‌های لیزر رکسانا

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات جامعی درباره تکنولوژی لیزر الکساندرایت، انواع و کاربرد آن به شما عزیزان ارائه دهیم. به‌جرئت می‌توان گفت لیزر الکساندرایت هدیه مهندسی پزشکی به منظور دستیابی به پوستی شفاف و بی‌نقص است. اگر شما عزیزان همچنان در مورد دستگاه لیزر الکساندرایت سؤال یا ابهامی دارید می‌توانید در قسمت نظرات برای ما بنویسید. همکاران متخصص ما در شرکت رکسانا لیزر آماده پاسخگویی به آن‌ها هستند.

سؤالات متداول در رابطه با دستگاه لیزر الکساندرایت

سازمان FDA لیزر الکساندرایت را برای درمان ایمن تعدادی از مشکلات مربوط به رنگ پوست و رنگ‌دانه‌ها تائید کرده است. لیزر الکساندرایت دارای مشخصات ایمنی عالی است، تنها کافی است به یک پزشک باتجربه و یک کلینیک معتبر برای حذف موهای زائد خود مراجعه کنید.

درمان با لیزر الکساندرایت به خوبی قابل تحمل است. خود این روش معمولاً کمتر از 15 دقیقه طول می‌کشد. زیبا جویان عزیز گاها گزارش می‌کنند که حین درمان احساس گرمای شدید می‌کنند که ممکن است تا 30 دقیقه پس از عمل، شبیه آفتاب سوختگی باشد.

هیچ زمان قطعی واقعی برای بهبودی پس از درمان با لیزر الکساندرایت وجود ندارد، چرا که شرایط بهبودی از فردی به فرد دیگر متغیر است. نواحی تحت درمان ممکن است تیره و زبر شوند و ممکن است تا یک هفته بهبودی آن‌ها طول بکشد. برای جلوگیری از ایجاد اسکار ناخواسته در این دوره ضروری است که از شستن بیش از حد شدید ناحیه تحت درمان و قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری شود.

بسیاری از متقاضیان عزیز از یک تا دو درمان لیزر الکساندرایت برای از بین بردن لکه‌های قهوه‌ای استفاده می‌کنند و نتیجه را مشاهده می‌کنند ولی گاهاً نواحی با رنگ‌دانه بزرگ‌تر ممکن است نیاز به یک سری درمان‌های طولانی‌تر داشته باشند. پس از درمان و بهبودی نیز خیالتان راحت باشد چرا که این لکه‌ها معمولاً برنمی‌گردند. استفاده از کرم‌های ضد آفتاب و پوشیدن لباس‌های محافظ در برابر آفتاب نیز به جلوگیری از ایجاد رنگ‌دانه‌های جدید کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =