دستگاه لیزر دایود

یکی از مشکلات ناخواسته‌ای که خواه ناخواه همه ما با آن مواجه می‌شویم رشد موهای ناخواسته بدن است که تأثیر زیادی بر اعتماد به نفس افراد می‌گذارد. ولی خوشبختانه امروزه به لطف وجود دستگاه‌های لیزر پیشرفته از جمله انواع دستگاه لیزر دایود به راحتی می‌توان از شر این موهای زائد در هر نقطه از بدن خلاص شد. حال سؤال اینجاست که آیا می‌دانید لیزر دایود چیست؟ آیا نوع دستگاه لیزر تأثیری در نتیجه کار خواهد داشت؟ آیا اطلاعاتی در خصوص انواع دستگاه‌های لیزر مورد استفاده برای حذف موهای زائد بدن دارید؟ در این مقاله قصد داریم به طور مفصل در رابطه با دستگاه لیزر دایود و انواع لیزر دایود صحبت کنیم و اطلاعات جامعی را در این خصوص به شما عزیزان ارائه دهیم. پس تا انتهای مقاله ما را همراهی نمایید.

دستگاه لیزر دایود

انسان همیشه سعی در داشتن پوستی صاف و نرم و بدون مو داشته است و برای این منظور نیز اقدامات مختلفی انجام می‌دهد، امروزه به لطف استفاده از انواع دستگاه‌های لیزر جدید از جمله لیزر مو با دستگاه دایود این خواسته در افراد محقق شده است و با استفاده از تابش یک پرتو نوری ضربانی که توسط دستگاه لیزر ساطع می‌شود عزیزان می‌توانند بدون تحمل درد، در مدت زمان اندکی از شر موهای ناخواسته بدنشان خلاص شوند. خوشبختانه، لیزرهای امروزی بسیار بهتر از نسخه‌های قدیمی‌تر هستند، زیرا راحت‌تر و ایمن‌تر هستند و می‌توانند نتایج دائمی ارائه دهند، همچنین روی انواع رنگ پوست و رنگ مو اثرگذار می‌باشند.

از جمله مشخصه‌های اصلی این دستگاه می‌توان به طول موج مورد استفاده در آن که برابر با 810 نانومتر است اشاره کرد که به عنوان بهترین طول موج برای درمان و حذف موهای زائد شناخته می‌شود. نور با این طول موج می‌تواند به طور مستقیم و بدون آسیب رساندن به بافت‌های اطراف و یا سطح پوست توسط ملانین و فولیکول‌ها جذب شده و با کاهش جذب آب و هماتوگلوبین در پوست باعث از بین رفتن فولیکول‌های مو و کاهش رشد موهای بدن گردد. به دلیل عدم آسیب به سطح پوست و نداشتن هیچ‌گونه آثار سوختگی روی پوست معمولاً لیزر دایود به عنوان بهترین نوع لیزرها برای حذف موهای زائد بدن شناخته می‌شوند که امروزه به وفور از سوی پزشکان زیبایی در کلینیک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه لیزر دایود

انواع لیزر دایود

دستگاه لیزر دایود خود به عنوان بهترین و مناسب‌ترین دستگاه برای انواع پوست‌های ایرانی شناخته می‌شود و به همین دلیل پزشکان اکثراً به استفاده از انواع دستگاه لیزر دایود در کلینیک‌های تخصصی زیبایی خود روی آورده‌اند. این دستگاه بر اساس طول موج‌های خاصی از نور که از خود ساطع می‌کنند و نیز برخی دیگر از ویژگی‌ها به انواع مختلفی چون دستگاه لیزر الکس، دستگاه لیزر دایود رکسانا و دستگاه لیزر الکس دایود اندیاگ تقسیم‌بندی می‌شوند که در ادامه به ذکر خصوصیات و ویژگی‌های هر کدام از این دستگاه‌های لیزر دایود و نیز چگونگی خرید آن‌ها خواهیم پرداخت.

دستگاه لیزر الکس دایود چیست؟

خرید لیزر الکس دایود 2022 یکی از هوشمندانه‌ترین تصمیم‌هایی است که از سوی هر پزشک زیبایی می‌تواند انجام گیرد. این دستگاه یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار امروز است که علاوه بر درمان موهای زائد، برای درمان زائده‌های عروقی و رنگ‌دانه، افزایش سرعت تولید کلاژن و جوانسازی پوست نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه دایود الکس می‌توان به مجهز بودن این دستگاه به دو طول موج لیزر دایود و الکساندرایت اشاره کرد.

این دستگاه یکی از انواع دستگاه‌های لیزر دایود است که با داشتن دو طول موج دایود 808 نانومتر و الکساندرایت 755 نانومتر برای انواع پوست‌های روشن و سبزه مناسب است. با انرژی و قدرت نفوذ بالا، طول موج طولانی دایود مستقیماً توسط رنگ‌دانه‌های سطحی به پوست نفوذ می‌کند؛ بنابراین، این بهترین گزینه برای درمان پوست برنزه و سبزه است. انتخاب دستگاه لیزر دایود الکس یک انتخاب مقرون‌به‌صرفه است؛ چرا که همان‌طور که گفته شد به دلیل داشتن دو طول موج، موهای زائد را در انواع مختلف تیپ پوستی به راحتی، با سرعت بالا و بدون تحمل اندکی درد از بین می‌برد؛ در نتیجه تنها با خرید دستگاه لیزر الکس دایود می‌توانید انواع مختلف پوستی را درمان کنید؛ بنابراین این دستگاه لیزر موهای زائد انتخاب هوشمندانه و البته مقرون‌به‌صرفه‌ای برای پزشکان خواهد بود.

ویژگی‌های دستگاه لیزر الکس دیود 2022

دستگاه لیزر دایود الکس به گونه‌ای طراحی شده است که انرژی زیادی را به طور متناوب و یکنواخت به لایه‌های پوست می‌تاباند. نور منعکس شده توسط هندپیس به انرژی حرارتی تبدیل می‌شود و توسط ملانین و فولیکول‌های مو جذب می‌شود. در طول درمان، اشعه فقط روی پوست و مو تأثیر می‌گذارد. همان‌طور که گفته شد، طول موج لیزر الکس دایود 755 و 808 نانومتر برای درمان موهای تیره و پوست روشن نیز مناسب است.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه پیشرفته و به‌روز می‌توان به سیستم خنک کننده TEC قوی آن اشاره کرد. همان‌طور که می‌دانید مکانیسم اصلی دستگاه‌های لیزر، تولید گرما در لایه‌های پوست و تأثیر بر فولیکول‌ها است. استفاده نادرست از لیزر باعث سوختگی‌های متعدد در بدن و پوست صورت می‌شود. سیستم خنک کننده قدرتمند TEC لیزر الکس دایود احتمال سوختگی در طول درمان را به شدت کاهش می‌دهد.

در مقایسه با دستگاه‌های لیزری که تنها با یک طول موج کار می‌کنند، داشتن طول موج‌های مختلف برای یک دستگاه در واقع یک مزیت ویژه به حساب می‌آید. دایود الکس با دو طول موج برای انواع تیپ پوستی از یک تا چهار بسیار مناسب عمل کرده و همچنین بهترین گزینه برای کلینیک‌های زیبایی و به‌ویژه برای ایرانیان عزیز است.

لیزر موهای زائد با دستگاه دایود الکس یک انتخاب ایمن و راحت است؛ چرا که اثرات جانبی بسیار ناچیز و حتی در حد صفر دارد. البته اثربخشی دستگاه لیزر تنها به فناوری مورد استفاده بستگی ندارد. عوامل بسیاری در کسب نتایج مطلوب در حذف موهای زائد تأثیر دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به محدودیت‌های لیزر شات، فاصله شات‌ها، سیستم خنک کننده، اپراتور و بسیاری از عوامل دیگر اشاره کرد. تمامی موارد ذکر شده در ساخت و تولید دستگاه لیزر دایود الکس تولید 2022 لحاظ شده است تا بتواند انتخابی ایمن هم برای پزشکان و هم زیباجویان عزیز باشد.

از دیگر مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه لیزر پیشرفته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای دستگاه خنک کننده
  • قدرت نفوذ بالا در لایه‌های مختلف پوست
  • کاهش خطر سوختگی در انواع پوست
  • سیستم پرتو لیزر منحصر به فرد
  • مناسب برای انواع پوست از جمله پوست‌های برنزه، سبزه و گندمی
  • دارای یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش
  • استفاده از این دستگاه برای پوست‌های روشن و تیره (پوست‌های نوع 1 تا 4) توصیه می‌شود. با استفاده از لیزر دایود الکس، هر چه پوست روشن‌تر باشد، طول موج کمتری دارد.
  • طراحی خاص و منحصربه‌فرد هندپیس الکس دایود در هر شات بر ناحیه وسیع‌تری از پوست تأثیر می‌گذارد؛ بنابراین سرعت عمل با استفاده از این دستگاه افزایش یافته و مدت زمان درمان تا حدود زیادی کاهش می‌یابد.

شما عزیزان برای کسب آگاهی درباره قیمت دستگاه لیزر الکس دایود و یا تمایل به خرید دستگاه لیزر الکس دایود می‌توانید با شرکت رکسانا لیزر تماس گرفته و پس از کسب اطلاعات لازم بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را برای کلینیک‌های زیبایی خود خریداری نمایید.

دستگاه لیزر موهای زائد دایود

دستگاه الکس دایود اندیاگ

همان‌طور که از نام این مدل دستگاه لیزر دایود مشخص است که این دستگاه از ترکیب ویژگی‌های سه نوع متفاوت از دستگاه لیزر یعنی لیزر دایود، الکس و اندیاگ حاصل شده است و به عنوان یکی از جدیدترین و قوی‌ترین دستگاه لیزر موهای زائد دایود شناخته می‌شود. این دستگاه پیشرفته با سه طول موج الکساندرایت 755 نانومتر، دایود 808 نانومتر و اندیاگ 1064 نانومتر کار می‌کند که می‌توان از آن بدون هیچ محدودیتی برای انواع تیپ‌های پوستی از پوست روشن گرفته تا سبزه و تیره استفاده کرد.

شما پزشکان عزیز می‌توانید با خرید دستگاه لیزر الکس دایود اندیاگ مطب و کلینیک‌های زیبایی خود را به‌روز کرده و با استفاده از لیزر بار و هندپیس آلمانی و برخورداری از برخی ویژگی‌های اختصاصی چون دارا بودن سه نوع طول موج مختلف که با استفاده از تنها یک دستگاه می‌توانید انواع مختلف تیپ‌های پوستی را درمان و یا موهای زائد آن‌ها را از بین ببرید. برای اطلاع از قیمت دستگاه لیزر الکس دایود اندیاگ می‌توانید با شرکت رکسانا لیزر تماس گرفته و اطلاعات دقیق و در صورت نیاز خرید این دستگاه را از طریق این شرکت انجام دهید تا از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان حاصل نمایید.

ویژگی‌های مهم دستگاه لیزر الکس دایود اندیاگ

دستگاه لیزر الکس دایود اندیاگ توانایی زدن شات‌های نامحدود دارد.

با وجود دارا بودن سه طول موج، زیباجوی عزیز به هنگام استفاده از این دستگاه هیچ گونه درد و ناراحتی خاصی را تجربه نخواهد کرد.

گاها برخی لیزرها به هنگام استفاده روی پوست فرد گرمای زیادی ایجاد کرده و ممکن است منجر به سوختگی و یا آزردگی پوست و بدن متقاضی شوند، خوشبختانه دمای سر هندپیس این دستگاه لیزر دایود دمایی مابین 10 الی 20 درجه داشته و به هیچ عنوان برای متقاضی انجام لیزر دردناک نبوده و سوختگی ایجاد نمی‌کند.

به دلیل سبکی و خوش‌دست بودن هندپیس دستگاه لیزر الکس دایود اندیاگ، اپراتوری که از این دستگاه برای از بین بردن موهای زائد زیباجویان عزیز استفاده می‌کند به هیچ عنوان خسته نشده و به راحتی می‌تواند با آن کار کند. این دستگاه لیزر دایود هندپیس بسیار سبک و راحتی داشته و حتی می‌تواند نواحی کوچکی از بدن که دارای موهای زائد هستند نیز با این دستگاه لیزر کرد.

این دستگاه یکی از انواع لیزر الکس دایود در بازار ایران است که به سیستم چیلر داخلی مجهز بوده و سیستم خنک‌کنندگی قدرتمندی دارد، طوری که در کل مدتی که فرد تمام بدن خود را لیزر می‌کند سر هندپیس دستگاه خنک می‌ماند و پزشک یا اپراتور می‌تواند بدون هیچ نوع دغدغه و نگرانی کل موهای بدن فرد از هر نوع تیپ پوستی را لیزر کرده و پوستی نرم و لطیف به متقاضیان عزیز هدیه دهد.

این دستگاه دارای مخزن آب بزرگ بوده و به دلیل تعبیه شدن فیلترهای قوی در ساختار آن‌ها احتمال رسوب آب در لوله‌ها بسیار پایین بود و عمر دستگاه به صورت کاملاً تضمینی بالاست. در کل می‌توان گفت تمامی سیستم‌های بکار رفته در این دستگاه از فن و رادیاتور گرفته تا تکنولوژی به کار رفته در هندپیس و سیستم خنک کننده داخلی بسیار حرفه‌ای بوده و کارکرد و عمر دستگاه را بهتر از سایر دستگاه‌های لیزر می‌نمایند.

وجود به‌روزترین تکنولوژی روز دنیا یعنی دارا بودن سه طول موج، به عبارتی ترکیب سه دستگاه در یک دستگاه، موجبات جذب انرژی ساطع شده از این دستگاه توسط رنگ‌دانه یا ملانین‌های پوست در اعماق مختلف پوستی را فراهم می‌آورد و بدین ترتیب کمترین میزان آسیب را به پوست افراد وارد می‌کند. در نظر داشته باشید که طول موج‌های 1064 و 808 نانومتر بالاترین ضریب جذب را توسط ملانین موهای زائد دارد و چون این طول موج قدرت نفوذ در عمق بیشتری از درم را دارد؛ بنابراین همین ویژگی ریسک سوختگی و تغییر رنگ پوست را به صفر می‌رساند.

اطلاع از قیمت دستگاه لیزر دایود کار چندان دشواری نبوده و تنها کافی است به سایت رکسانا لیزر مراجعه کرده و از بخش محصولات، دستگاه‌های مختلف لیزر موهای زائد مانند دستگاه لیزر موهای زائد دایود رکسانا را مشاهده کنید. سپس می‌توانید با کسب اطلاعات از کارشناسان مجرب این مجموعه بهترین و برترین برند از انواع دستگاه لیزر دایود را وارد کلینیک‌های زیبایی و مطب‌های خود نموده و زیبایی را به افراد هدیه دهید.

دستگاه لیزر الکس دایود اندیاگ

فرق دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت

هر چند هر دو لیزر برای درمان و از بین بردن موهای زائد بدن مورداستفاده قرار می‌گیرند و طبق مطالعات صورت گرفته اثرات کاهش رشد مو پس از 18 ماه در هر دو به میزان زیادی موفقیت‌آمیز بوده است، با این حال این دو دستگاه لیزر دارای برخی تفاوت‌های اساسی با یکدیگر هستند. اولین و مهم‌ترین تفاوت این دو دستگاه در طول موجی است که برای حذف موهای زائد از آن بهره می‌برند، لیزر الکساندرایت دستگاهی با طول موج کوتاه 755 نانومتر است که معمولاً برای افراد با نوع پوست I تا IV ایده‌آل تر است و استفاده از آن به دلیل احتمال بروز حساسیت پوستی یا عدم اثرگذاری مطلوب در افراد با پوست برنزه یا تیره توصیه نمی‌شود؛ بنابراین افراد با پوست روشن باید از آن استفاده کنند. لیزر با دستگاه دایود از طول موج 810 نانومتر استفاده کرده و این طول موج به عمق پوست نفوذ کرده و بدون تأثیر بر ملانین‌های سطح پوست ریشه یا فولیکول مو در اعماق را مورد هدف قرار می‌دهد، از این رو می‌تواند موهای ضخیم و تیره را نیز بدون آسیب رساندن به پوست و یا ایجاد سوختگی از بین ببرد.

شما عزیزان با خرید دستگاه لیزر دایود می‌توانید موهای روی پوست تیره و یا موهای ضخیم ناحیه زیر بغل و یا بیکینی و یا نواحی وسیعی از بدن مثل کمر یا ران‌ها که نیاز به حذف موهای زائد دارند را لیزر کنید. شرکت رکسانا لیزر آماده ارائه تمامی خدمات از جمله آگاهی دادن در خصوص قیمت انواع دستگاه لیزر دایود و دستگاه لیزر الکساندرایت به شما عزیزان بوده و سعی در ارائه محصولات باکیفیت به شما مشتریان محترم دارد.

لیزر دایود رکسانا

دستگاه دایود رکسانا از جمله دستگاه‌های لیزر پرطرفدار در میان ایرانیان است که به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد مورد استقبال بسیاری از پزشکان زیبایی قرار گرفته است. از جمله مهم‌ترین مشخصه‌های این دستگاه می‌توان به two wavelengths یا پشتیبانی آن از دو طول موج اشاره کرد، یعنی این دستگاه می‌توان نورهایی با طول موج 755 و 808 نانومتری را از خود ساطع کند و به همین دلیل اثرگذاری خوبی روی انواع مختلف تیپ پوستی از انواع پوست‌های تیپ یک تا پنج خواهد داشت. در واقع این محصول برای موهای با رنگ روشنی که ضخامت زیادی نیز نداشته باشند به‌خوبی عمل می‌کند و می‌توان از آن در از بین بردن موهای زائد در ناحیه صورت، شکم، سینه و ران استفاده کرد.

دستگاه لیزر دایود رکسانا بهترین سرعت شات یا maximum speed را در مد کاری REGULAR با فرکانس ۱۰ هرتز و در مد کاری RAPID با فرکانس ۱۵ هرتز دارد که می‌تواند بهترین نتیجه درمانی را ارائه دهد. برخورداری از تکنولوژی Rapid در این فناوری نوین منجر به افزایش سرعت کار با این دستگاه شده و پزشک می‌تواند در مدت زمان اندکی لیزر موهای یک متقاضی را انجام داده و نتیجه خیلی خوب در از بین بردن موها داشته باشد.

برخورداری از سیستم خنک‌کننده قوی این دستگاه دایود که از یک سیستم کولینگ ترکیبی استفاده می‌کند که درون آن آب دارد و به صورت نیمه هادی عمل می‌کند نیز از دیگر مشخصه‌های خوب و مثبت این محصول است که این ویژگی هم در افزایش طول عمر دستگاه و هم راحتی و بدون درد بودن لیزر تأثیر دارد. از طرفی با استفاده از دستگاه لیزر رکسانا دایود می‌توان موهای زائد یک نقطه از بدن را در یک زمان از بین برد.

از دیگر مزایای دستگاه لیزر دایود رکسانا آیس می‌توان به برخورداری این دستگاه از یک نمایشگر 12 اینچی اشاره کرد که به پزشک این امکان را می‌دهد که با دقت بیشتری اقدام به لیزر موهای فرد نماید.

همچنین این دستگاه دارای یک شات است که سرعت آن می‌تواند تا 20 هرتز تنظیم شود و می‌تواند تأثیر خیلی خوبی روی فولیکول مو بگذارد.

معرفی دستگاه‌های لیزر رکسانا

در این مقاله سعی کردیم به ذکر ویژگی‌های انواع دستگاه لیزر دایود بپردازیم و شما را با فواید و مشخصه‌های آن‌ها آشنا سازیم، امیدواریم مقاله حاضر به شما در انتخاب و خرید لیزر دایود تا حدودی کمک نماید. در صورت تمایل و برای کسب آگاهی‌های بیشتر در خصوص قیمت دستگاه لیزر موهای زائد دایود می‌توانید با شرکت رکسانا لیزر ارتباط برقرار نموده و بعد از راهنمایی مشاوران این شرکت بهترین خرید دستگاه لیزر دایود الکس یا انواع دیگر آن را داشته باشید.

بله، لیزر موهای زائد دایود برای همه رنگ‌های پوست بی‌خطر است؛ در واقع فناوری مدرن لیزر موهای زائد، مانند لیزر دایود برای انواع مختلف پوست مناسب است.

خوشبختانه امروزه انواع مختلفی از دستگاه لیزر دایود در بازار وجود دارند که با توجه به فناوری‌های به کار رفته در آنها تقریبا در رفع موهای زائد نواحی مختلف بدن مانند زیربغل، سینه، کمر، بیکینی، پاها، ریش و … در انواع تیپ‌های پوستی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.
قیمت این دستگاه بسته به مدلی که انتخاب می‌شود و کارایی که روی انواع پوست دارد متغیر است. در صورتی که قصد خرید دستگاه لیزر دایود را دارید بهتر است با کارشناسان ما در شرکت رکسانا لیزر تماس حاصل فرمایید.
سرعت عمل و بازدهی دستگاه لیزر دایود نسبت به سایر دستگاه‌ها (مانند دستگاه لیزر الکساندرایت) بالاتر است. به عنوان مثل دستگاه لیزر دایود را می‌توان روی انواع پوست‌ها از روشن تا تیره مورد استفاده قرار داد در حالیکه حساسیت دستگاه لیزر الکساندرایت نسبت به رنگ پوست بیشتر است و روی پوست‌های روشن و زیتونی نسبت به پوست‌های تیره عملکرد بهتری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − سیزده =