نکات طلایی که باید پیش از خرید دستگاه لیزر موهای زائد بدانید

نکته مهم در خرید دستگاه لیزر موهای زائد بدن

انجام لیزر موهای زائد بدن امروزه به بخشی جدایی‌ناپذیر از اعمال زیبایی پوست تبدیل شده است. با ظهور فناوری جدید، دستگاه‌های پیچیده‌تری در حال توسعه هستند که هم نسبتاً ایمن هستند و هم روی انواع مختلف تیپ‌های پوستی اعم از پوست‌های تیره به خوبی عمل می‌کنند. با افزایش مدل‌های دستگاه لیزر که برای انتخاب در دسترس پزشکان و خریداران هستند، تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام یک از این دستگاه‌ها نیازهای کلینیک زیبایی پزشکان را تأمین می‌کند اندکی سخت و گیج کننده شده است؛ چرا که انتخاب سیستم لیزر مناسب با هدف پزشک، اطلاع از شرایط نگهداری از دستگاه و آگاهی از خدمات پس از فروش آن و… همه و همه از جنبه‌های حیاتی برای داشتن یک عمل لیزر موهای زائد موفق از سوی پزشک هستند.

به همین ترتیب، امروزه انواع مختلفی از دستگاه‌های لیزر از کشورهای مختلف با مشخصات و هزینه‌های متفاوت در دسترس هستند که قضاوت در مورد خرید آن‌ها را برای پزشک دشوار می‌کند. علاوه بر این به دلیل انجام تبلیغات گسترده و اغراق‌آمیز شرکت‌های فروشنده دستگاه لیزر که هر کدام از آن‌ها ادعا می‌کنند دستگاه‌های تولیدی آن‌ها بهترین است کار را سخت‌تر نیز می‌کند. ازاین‌رو ما در این مقاله از رکسانا لیزر سعی داریم به برخی از نکات طلایی پیش از خرید دستگاه لیزر مو اشاره کنیم تا با توجه به آن‌ها بتوانید بهترین دستگاه را برای کلینیک خود خریداری نموده و با داشتن مشتریان راضی متعدد بتوانید متقاضیان زیادی را به سمت خود جذب کنید.

فاکتورهایی که باید در انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در نظر گرفت

امروزه افراد و متقاضیان لیزر موهای زائد بدن به دنبال کلینیک‌هایی هستند که بتوانند در کمترین زمان ممکن بهترین نتایج را بدون هیچ‌گونه عارضه جانبی خاصی دریافت کنند و این با توجه به زندگی پرمشغله و پراسترسی که دنیای امروز دارد شاید خواسته‌ای معقول و منطقی باشد. پس به هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد توجه به نکاتی که بتوانند این خواسته افراد را تأمین کرده و زیبا جویان زیادی را به سمت شما بکشاند بسیار ضروری است. از جمله نکات طلایی پیش از خرید دستگاه لیزر مو که بایستی حتماً مورد توجه قرار گیرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

انتخاب لیزر با اسپات سایز مناسب

در مقایسه با لیزری که اسپات سایز کوچک‌تری دارد، لیزر با اندازه اسپات بزرگ‌تر می‌تواند به طور قابل توجهی مدت زمان درمان را کاهش دهد. این ویژگی مهم به پزشکان اجازه می‌دهد تا در یک روز زیبا جویان زیادی را پذیرش نمایند چرا که کارها بسیار سریع‌تر پیش خواهد رفت. علاوه بر این، استفاده از لیزرهای با اسپات سایز بزرگ‌تر باعث نفوذ عمیق‌تر لیزر به پوست می‌شوند که در نهایت منجر به اثربخشی بیشتر درمان روی عمیق‌ترین فولیکول‌های پوست می‌شود.

امکان کاربرد دستگاه برای انواع مختلف تیپ‌های پوستی

حتماً می‌دانید که در زمان‌های نه چندان دور استفاده از دستگاه‌های لیزر موهای زائد بدن به دلیل نداشتن بسیاری از ویژگی‌های دستگاه‌های امروزی تنها روی پوست‌های روشن با موهای تیره به خوبی عمل کرده و در صورت استفاده روی افراد با پوست تیره علاوه بر عدم تأثیر مناسب، عوارض جانبی بیشتری چون هیپرپیگمانتاسیون، سوختگی و بسیاری از عوارض دیگر را به همراه داشتند. پس اگر می‌خواهید بهترین خدمات لیزر موهای زائد را در محل فعالیت خود به مشتریانتان ارائه دهید بایستی دستگاهی خریداری کنید که بتواند روی موهای زائد بدن انواع مختلف افراد با تیپ‌های پوستی متفاوت اثرگذار باشد.

حتی با وجود اینکه امروزه نیز برخی از کلینیک‌ها هنوز از فناوری‌های قدیمی‌تری استفاده می‌کنند، ولی توسعه فناوری‌های جدیدتر، مانند ظرفیت کار در طول موج‌های مختلف، برخورداری دستگاه‌های جدید از خنک کننده پوست یکپارچه و سایر امکانات، لیزر موهای زائد را برای زیبا جویان عزیز ایمن‌تر و در دسترس تر کرده است. دستگاه‌های جدید به دلیل قابلیت تنظیم در طول موج‌های مختلف روی انواع مختلف پوست به خوبی اثر کرده و نه تنها می‌تواند برخی از مشکلات پوستی را درمان کنند بلکه در حذف موهای زائد نیز به درستی عمل می‌کند.

در نتیجه حتماً به هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد علاوه بر تاکید بر خرید دستگاهی که روی همه انواع پوست به خوبی عمل کند توجه داشته باشید که از دستگاه‌های به روز با امکانات خوبی چون سیستم خنک کننده 360 درجه تماس داخلی که قبل از هر پالس درمانی بلافاصله پوست را خنک می‌کند استفاده کنید، یا دستگاهی خریداری کنید که به هنگام استفاده به صورت مداوم انرژی را روی منطقه درمان توزیع کند تا از بروز عوارضی چون ایجاد لکه‌های سوختگی روی پوست جلوگیری کنید.

انتخاب بهترین دستگاه لیزر سالنی

بررسی قابلیت‌های دستگاه از جمله توان مربوط به دستگاه لیزر در رفع موهای زائد

علاوه بر اثرگذاری دستگاه روی تیپ‌های مختلف پوستی، به هنگام خرید دستگاه لیزر باید به این نکته که چه قابلیت‌هایی از دستگاه خریداری شده خود انتظار دارید نیز توجه کنید. چرا که بررسی توان دستگاه، از جمله قابلیت تنظیم و استفاده از طول موج‌های مختلف برای حذف موهای زائد تیپ‌های مختلف پوستی یا توانایی از بین بردن تاتو از روی پوست از اصلی‌ترین نکات مورد توجه در حین خرید دستگاه لیزر رفع موهای زائد است. معمولاً برخی از پزشکان تمایل به خرید محصولی دارند که در کنار از بین بردن موهای زائد بتواند با توانایی که در شکافتن رنگ‌دانه‌های پوستی دارد تتوی روی پوست افراد را نیز از بین ببرد.

ارائه خدمات قابل اعتماد توسط شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های فروش

یکی از مهم‌ترین عواملی که قبل از خرید دستگاه لیزر بایستی به آن توجه کنید، بررسی اعتبار شرکت ارائه دهنده است، اینکه آیا خدمات پس از فروش خاصی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند یا خیر و یا نحوه ارائه این خدمات چگونه است، چرا که به هر حال هر دستگاهی امکان پیدا کردن هر نوع ایراد و یا خرابی در طول دوره استفاده از آن را دارد؛ بنابراین خریداری از شرکتی که خدمات پس از فروش سریع و قوی داشته باشد یک مزیت بزرگ است که حتماً باید به آن توجه شود.

از طرفی دستگاه لیزر یک سیستم بسیار پیچیده بوده و جدای از نیاز به تعمیر در صورت خرابی، به دنبال هر خرابی و یا عدم کارکرد صحیح آن نیاز به نگهداری دوره‌ای نیز دارد و تنها از طریق تکنسین‌های لیزر متخصص و دارای قطعات و ابزار مناسب می‌تواند تعمیر گردد، پس محصولی را خریداری کنید که از ارائه خدمات قوی و سریع شرکت مربوطه آن در تعمیر و نگهداری دستگاه مطمئن باشید و این ضرورت تحقیق از شرکت عرضه کننده خدمات قبل از خرید دستگاه لیزر را نشان می‌دهد.

توجه به قیمت دستگاه لیزر به هنگام خرید

یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی که به هنگام خرید دستگاه لیزر حتماً بایستی مورد توجه قرار گیرد اطلاع از قیمت دستگاه‌های لیزر مختلف با امکانات مختلف است. هدف نهایی یک خریدار سیستم لیزر دریافت حداکثر تخفیف ممکن در مقایسه با لیست قیمت یا قیمت پیشنهادی فروشنده است که این به مهارت‌های ارتباطی خریدار، آگاهی از قیمت‌گذاری جهانی و محلی، تخفیف‌های ارائه شده توسط فروشنده/توزیع کننده و قیمت تقریبی پرداخت شده توسط سایر خریداران سیستم بستگی دارد.

یکی از نکات مهم به هنگام خرید دستگاه لیزر این است که دستگاه‌های لیزر موجود در شرکت‌ها و یا نمایندگی‌های فروش دیگر را نیز رصد کنید. هرگز برای خرید دستگاه لیزر عجله نکنید، از شرکت‌های مختلف برای سیستم‌های مشابه قیمت بگیرید، از همکاران خود در مورد قیمت پرداخت شده توسط آن‌ها سؤال کنید، اینکه آیا امکان خرید قسطی از شرکت خاصی وجود دارد یا نه را نیز بررسی کنید. در هنگام تصمیم‌گیری همیشه بین هزینه‌ای که قرار است صرف کنید و کیفیت محصول انتخابی‌تان تعادل ایجاد کنید و نهایتاً محصولی را انتخاب کنید که بیش از سایر محصولات موجود در بازار به کار شما خواهد آمد.

توجه به اعتبار شرکت سازنده دستگاه لیزر حذف موهای زائد

حتماً قبل از خرید دستگاه لیزر برای محل فعالیت خود در رابطه با شرکت سازنده محصول انتخابی خود سرچ کنید چون متأسفانه امروزه برخی از شرکت‌ها، سعی دارند با مونتاژ قطعات تقلبی و بی‌کیفیت، انواع دستگاه‌های لیزر رفع موهای زائد با کیفیت پایین را طراحی کرده و بسازند تا با فروش آن‌ها به نام محصولات اصل سود کلانی به دست بیاورند. قطعاً در صورت عدم آگاهی و خرید چنین محصولاتی مشکلات متعددی چون خرابی تند تند و بی‌موقع دستگاه و یا عدم حصول نتایج مطلوب از لیزر با این سیستم‌ها به وجود خواهد آمد.

بنابراین، ضروری است که قبل از خرید حتماً با دقت و حوصله کافی مشخصات و ویژگی‌های برندهای مختلف را مورد بررسی قرار داده و پس از انتخاب ایده‌آل‌ترین دستگاه نیز به هنگام مراجعه برای خرید دستگاه لیزر رفع موهای زائد مورد نیاز خود، حتماً به برند و شرکت تولید کننده دستگاه توجه کافی را داشته باشید و همیشه سعی کنید اولویتتان با خرید دستگاه‌های لیزر با برندهای شناخته شده باشد.

به عنوان سخن آخر اینکه، قبل از اقدام به خرید دستگاه لیزر موهای زائد بدن، در رابطه با اینکه قرار است روی چه تیپ پوست‌هایی از این لیزر استفاده کنید یا چه کارایی‌هایی از آن انتظار دارید به درستی فکر کرده و سپس روی لیزر مناسب با اهداف خود تمرکز نمایید. معمولاً صحبت با سایر همکاران و دریافت نظرات آن‌ها درباره محصولاتی که قبلاً خریداری کرده‌اند و بررسی چگونگی اثر و عوارض جانبی احتمالی آن‌ها نیز قطعاً در این مسیر کمک کننده خواهد بود. بعد از انتخاب محصول، شرکت مناسب را از میان چندین شرکت معتبر و برندهای شناخته شده انتخاب کرده و خدمات پس از فروش و هزینه نگهداری محصول مورد نظر خود را بررسی کنید، سپس اقدام به خرید نمایید. اطمینان حاصل کنید که یک قرارداد دقیق خرید دستگاه لیزر توسط دو طرف بسته و امضا شده است؛ زیرا این امر باعث می‌شود در آینده یک رابطه سالم و بدون دردسر بین فروشنده و پزشک برقرار شود.

خرید دستگاه لیزر

اگر قصد خرید دستگاه لیزر سالنی (بزرگ) را دارید، توصیه ما استفاده از دستگاه‌های لیزر رکسانا است. شرکت رکسانا تولیدکننده دستگاه‌های لیزر پیشرفته با جدیدترین و مدرن‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا است. مهم‌ترین مزیت دستگاه‌های لیزر رکسانا، پشتیبانی حرفه‌ای و خدمات پس از فروش بسیار قوی است. با خرید دستگاه لیزر از شرکت رکسانا، تمامی آموزش‌های لازم به شما ارائه خواهد شد. نیازی نیست نگران هیچ موردی باشید؛ ما به همه چیز فکر کرده‌ایم و آماده‌ایم بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه کنیم. دو دستگاه لیزر موهای زائد توسط شرکت رکسانا تولید شده است که دارای تکنولوژی‌های متفاوتی هستند.

دستگاه لیزر رکسانا آیس (Ice)​

دستگاه لیزر رکسانا آیس از تکنولوژی لیزر دایود و لیزر الکس دایود استفاده می‌کند.

دستگاه لیزر رکسانا سنس (Sense)​

دستگاه لیزر رکسانا سنس از تکنولوژی لیزر دایود، لیزر الکس دایود، لیزر الکساندرایت و همچنین اندیاگ استفاده می‌کند.

برای مشاوره کاملاً رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید:

سؤالات متداول

هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

رنگ پوست و مو، سایز اسپات و اینکه برای تمامی نواحی بدن قابل استفاده باشند، گارانتی و خدمات پس از فروش محصول، قیمت و اعتبار شرکتی که قرار است محصول از آن خریداری شود.

پارامترهای اصلی که در یک دستگاه لیزر بایستی مورد توجه قرار گیرد شامل چه مواردی هستند؟

هر بار که از لیزر یا دستگاه مبتنی بر نور استفاده می‌شود باید چند پارامتر در نظر گرفته شود: طول موج دستگاه، قدرت، اسپات سایز و برخورداری دستگاه از سیستم خنک کننده

چه نوع دستگاه لیزر موهای زائد برای خرید مناسب هستند؟

لیزرهایی که قابلیت تنظیم روی طول موج‌های مختلف را داشته باشند و بتوان از آن‌ها برای حذف موهای زائد انواع مختلف تیپ پوستی و یا حذف تتوی روی پوست استفاده کرد مناسب‌تر است.

دیدگاه‌های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − شانزده =