پرفروش‌ترین دستگاه لیزر موهای زائد در جهان

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن

یافتن بهترین و پرفروش‌ترین دستگاه لیزر موهای زائد در دنیا می‌تواند یک کار چالش برانگیز باشد؛ زیرا امروزه دستگاه‌های مختلف با قابلیت‌های متنوع در بازار وجود دارند که انتخاب بر اساس مدل‌های مختلف و نیز تولید کنندگان برتر اندکی دشوار است به همین دلیل قصد داریم هر آنچه را که باید در مورد تجهیزات لیزر موهای زائد حرفه‌ای بدانید را به شما آموزش دهیم. در نهایت شما با اطلاعات جامعی که دارید خواهید آموخت که بهترین دستگاه لیزر موهای زائد حرفه‌ای برای کسب و کار شما چیست. پس با ما در این مقاله از رکسانا لیزر همراه باشید.

بهترین طول موج در دستگاه‌های لیزر موهای زائد کدام است؟

معمولاً 3 طول موج لیزر استاندارد طلایی برای حذف موهای زائد استفاده می‌شود:

  • لیزر الکساندرایت با طول موج 755 نانومتر
  • لیزر دایود با طول موج 805 نانومتر یا 810 نانومتر
  • لیزر اندیاگ با طول موج 1064 نانومتر

هنگام مرتب سازی لیزرهای مختلف بر اساس بهترین و یا پرفروش‌ترین آن‌ها، مهم است که تشخیص دهید این 3 طول موج لیزر تنها انواع لیزرهایی هستند که برای رفع موهای زائد استفاده می‌شوند. از آنجایی که انواع مختلفی از لیزرها در بازار موجود هستند، یکی از فناوری خاصی که برای تجهیزات لیزر موهای زائد حرفه‌ای استفاده می‌شود، لیزر پالس بلند است؛ به این معنی که مدت زمانی که لیزر روی پوست “توقف و یا استراحت می‌کند” در این نوع لیزرها طولانی‌تر است. هرچند با استفاده از دستگاه‌های لیزر، لیزر در کسری از ثانیه روی پوست قرار می‌گیرد اما همین مدت زمان اندک نیز همچنان طولانی‌تر از مدت زمان توقف لیزر کیو سوئیچ است که برای حذف خال‌کوبی یا تاتو روی پوست استفاده می‌شود و در زمان استراحت کوتاه‌تری نسبت به لیزر پالس طولانی که برای رفع موهای زائد استفاده می‌شود اثر مطلوب خود را می‌گذارد.

فناوری دیود میله در مقابل تحویل فیبر با اندازه نقطه قابل تعویض

تمام دستگاه‌های لیزر موهای زائد از یک هندپیس یا قطعه دستی استفاده می‌کنند که لیزر را روی پوست ساطع می‌کند. دانستن تفاوت‌های بین فناوری‌های مورد استفاده در هندپیس دستگاه‌های لیزر برای تعیین پرفروش‌ترین دستگاه لیزر دنیا بسیار مهم است. دستگاه لیزر دایود از نوک هندپیس برای تماس با پوست استفاده می‌کنند و از یک ژل اولتراسوند شفاف به عنوان یک واسطه بین دستگاه لیزر و پوست استفاده می‌کنند. ژل اولتراسوند شفاف به قطعه دستی یا هندپیس کمک می‌کند تا روی پوست سر بخورد و پوست را خنک نگه دارد؛ زیرا نوک دیود خنک فناوری خنک کننده را برای راحتی متقاضی ساطع می‌کند. با توجه به مطالب ارائه شده لیزرهای دایود بهترین گزینه برای انجام سریع لیزر درمانی و کاهش زمان درمان شناخته شده‌اند. این لیزرها برای انواع پوست ایمن و مؤثر هستند و یک دستگاه لیزر حرفه‌ای با قیمت مناسب برای لیزر موهای زائد بدن به حساب می‌آیند که می‌توانند در تمام طول روز بدون وقفه استفاده شوند.

پرفروش‌ترین دستگاه لیزر کلینیکی

گاهی اوقات تجهیزات لیزر موهای زائد حرفه‌ای که از فناوری دایود استفاده می‌کنند (مثل الکس دایود) دارای طول موج‌های متعدد مانند الکساندرایت با طول موج 755 نانومتر و اندیاگ با طول موج 1064 نانومتر در یک دستگاه هستند؛ اما رایج‌ترین آن‌ها که اغلب مورد استفاده قرار می‌گیرد دستگاه لیزر با طول موج 810 نانومتر است. لیزر با طول موج 810 نانومتر به طور کامل مورد مطالعه قرار گرفته است و نشان داده است که روی انواع پوست بسیار ایمن و مؤثر است و به همین دلیل استفاده از آن از سوی بسیاری از پزشکان ترجیح داده شده است.

دستگاه لیزر موهای زائد حرفه‌ای که با تحویل فیبر طراحی شده‌اند، از جمله گران‌ترین تجهیزات در زمینه نگهداری و بهره‌برداری در نظر گرفته می‌شوند زیرا هزینه ساخت آن‌ها بالاتر است. به همین دلیل خانواده لیزر دایود به ویژه الکس دایود همچنان یک گزینه ارجح و البته پرفروش در مقایسه با لیزر تحویل فیبر شناخته می‌شوند. هنگام استفاده از یک سیستم لیزر دایود، زمان کار خود را کاهش می‌دهید و از این رو درمان‌های لیزر موهای زائد را سریع‌تر و در مدت زمان اندکی انجام می‌دهید و همچنین در هزینه‌های عملیاتی در مقایسه با سیستم تحویل فیبر، به میزان قابل‌توجهی صرفه‌جویی می‌کنید.

 فیبر در اصل یک شیشه است مانند یک سیم که به اپتیک متصل است که پرتو لیزر را از یک میله لیزر تولید می‌کند و از یک سری اسپات سایزها استفاده می‌کند. تجهیزات لیزر موهای زائد حرفه‌ای که با روش تحویل فیبر طراحی شده‌اند نیز دارای اسپات سایزهای مختلف هستند که مصرف شدنی هستند و تعمیر یا تعویض آن نیز برای کاربر هزینه‌بر است. پس در مقایسه با لیزرهای فیبری مثل لیزر ADSS، لیزرهای دایود دارای مزایای متعددی چون به صرفه‌جویی قابل توجه در هزینه، کاهش یا حذف هزینه‌های مصرفی، کاهش هزینه‌های خدمات یا نگهداری از دستگاه، کاهش چشمگیر زمان انجام عمل و ارائه درمان‌های لیزری تقریباً بدون درد می‌باشند که همین دلایل سیستم لیزر دایود به عنوان یکی پرفروش‌ترین دستگاه لیزر در جهان شناخته می‌شود.

بهترین طول موج دستگاه لیزر موهای زائد برای انواع پوست

حتماً می‌دانید که 6 نوع مختلف تیپ پوستی وجود دارند که به هنگام مراجعه به پزشک برای انجام لیزر بایستی از سوی وی تیپ پوستی متقاضی لیزر موهای زائد بدن به درستی تشخیص داده شده و طول موج متناسب با نوع پوستی وی مورد استفاده قرار گیرد تا از بروز عوارضی چون سوختگی و یا عدم تأثیر لیزر روی از بین بردن موهای زائد پیشگیری شود، پس قطعاً پرفروش‌ترین دستگاه لیزر در دنیا لیزری است که بتوان از آن برای حذف موهای زائد انواع مختلف تیپ پوستی استفاده کرد. (توصیه می‌کنم حتماً مقاله بهترین دستگاه لیزر برای پوست ایرانی‌ها را مطالعه کنید)

به عنوان مثال لیزر الکساندرایت با طول موج 755 نانومتر جذب ملانین بسیار بالایی دارد به این معنی که برای استفاده در تیپ‌های پوستی 4، 5 و 6 مناسب نیستند، اما روی پوست‌های 1، 2 و 3 یک لیزر با طول موج بسیار مؤثر به حساب می‌آیند.

دستگاه لیزر دایود با طول موج 805 نانومتر یا 810 نانومتر دارای جذب متوسط ملانین و ایمنی خوب برای انواع پوست است که نسبت به دستگاه لیزر الکساندرایت جذب ملانین کمی کمتر دارد که آن را برای استفاده در پوست‌های تیره‌تر نیز ایمن‌تر می‌کند. طول موج لیزر دایود 810 نانومتر همه‌کاره‌ترین طول موج است که می‌تواند به صورت ایمن و مؤثر روی انواع پوست استفاده شود، به همین دلیل است که طول موج 810 نانومتر بهترین طول موج لیزر برای پرفروش‌ترین دستگاه لیزر محسوب می‌شود.

لیزر اندیاگ 1064 نانومتر نیز در مقایسه با طول موج‌های دیگر، یک لیزر با طول موج ایمن برای پوست‌های تیره است و گزینه‌ای امن برای پوست‌های 5 و 6 محسوب می‌شود و به دلیل جذب کمتر ملانین گزینه خوبی برای حذف موهای زائد در پوست‌های با رنگ‌های روشن‌تر نیست.

انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای کلینیک زیبایی

تعمیر و سرویس دستگاه‌های لیزر موهای زائد حرفه‌ای

حال که به بحث درباره بهترین فناوری به کار رفته در پرفروش‌ترین دستگاه لیزر در دنیا پرداختیم، بهتر است بدانید که در کنار کاربرد همه جانبه و مؤثر، خرید دستگاهی که شرکت تولیدکننده و یا نمایندگی‌های فروش آن خدمات با کیفیت بالا و تعمیرات مقرون به صرفه روی دستگاه‌های خود دارند نیز بسیار حائز اهمیت است چرا که پس از خرید هر نوع از تجهیزات لیزر موهای زائد و انجام درمان‌های مکرر، گاهی اوقات نیاز به تعمیر یا خدمات خاص و یا حتی بررسی سالیانه دستگاه خواهید داشت. بنابراین انتخاب محصولی که از صحت، کیفیت و سلامت اجزای به کار رفته در آن اطمینان حاصل کنید و یا از ارائه خدمات به موقع و سریع شرکتی که محصول را از آن خریده‌اید مطمئن شوید نیز یکی دیگر از نکات مهم به هنگام خرید این تجهیزات حرفه‌ای به شمار می‌آید.

از بهترین و پرفروش‌ترین دستگاه‌های لیزر در دنیا

لیزر الکس دایود

با توجه که مواردی که از ابتدای مطلب تا به اینجا عنوان شد لیزر الکس دایود با سه طول موج متفاوت و قدرت نفوذ بیشتر، دوام و اثربخشی بیشتری روی حذف موهای زائد نسبت به روش‌های سنتی دارد و سایر مزایایی خرید این دستگاه از جمله دسترسی آسان به لوازم جانبی آن، توان بالای دستگاه که سرعت عمل کار با آن را بالا برده و درد و ناراحتی خاصی برای متقاضی ایجاد نمی‌کند، کیفیت ساخت آن، گارانتی، سازنده و برند معتبر آن را به یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های لیزر در دنیا تبدیل کرده است.

دستگاه لیزر پلاتینیوم

دستگاه لیزر پلاتینیوم نیز از دیگر دستگاه‌های لیزر پرفروشی است که ساخت یک شرکت بین‌المللی به نام Alma بوده و در بسیاری از کشورهای دنیا همچون آلمان، استرالیا و هند تولید می‌شود. این دستگاه نیز از سه طول موج برای درمان یا حذف موهای زائد انواع تیپ‌های پوستی استفاده می‌کند و از فناوری دیود خوشه‌ای سه‌گانه برخوردار است.

دستگاه لیزر تیتانیوم

این دستگاه لیزر نیز با برخورداری از ویژگی‌های پیشرفته و خاصی چون استفاده از سه طول موج مختلف برای تیپ‌های پوستی متفاوت، بدون درد بودن کار با آن برای متقاضی، بهره بردن از فناوری بالینی سه بعدی، اثرگذاری خوب و بدون سوختگی یا ایجاد لک روی پوست‌های تیره و استفاده از سیستم خنک کننده جزء بهترین و پرفروش‌ترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن به شمار می‌آیند.

سوالات متداول

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کلینیکی چیست؟

دستگاه لیزر موهای زائد الکس دایود با سه طول موج مختلف پرکاربردترین لیزر موجود در بازار است زیرا بسیار سریع و بسیار مؤثر عمل می‌کند. این لیزر به دلیل انجام سریع لیزر می‌تواند درمان‌های سریعی را در مناطق بزرگی از بدن ارائه دهد.

بهترین طول موج لیزر موهای زائد چیست؟

استانداردترین طول موج‌هایی که برای لیزر موهای زائد بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند، طول موج 755، 810 و 1064 است که هر طول موج در طیفی رنگی خاصی از پوست عملکرد مؤثرتری خواهد داشت. به عنوان مثال طول موج الکساندرایت در پوست‌های روشن و طول موج اندیاگ و دایود در پوست‌های تیره عملکرد بهتری دارند.

جدیدترین تکنولوژی لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر SHR مخفف super hair removal است جدیدترین فناوری ساخته شده و به نوعی پیشرفته‌ترین روش برای لیزر موهای زائد بدن است که حتی روی پوست‌های برنزه شده نیز به خوبی اثر می‌گذارد.

دیدگاه‌های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 6 =